We wtorek 22.09.2015 rozpoczęła się kampania wyborcza Grzegorza Boguckiego - kandydata do Sejmu, startującego z 7. miejsca warszawskiej listy Nowoczesnej Ryszarda Petru. Kandydat przedstawił swój program wyborczy i zainicjował "Akcję Słoik".
Kampania wyborcza Grzegorza Boguckiego została zainaugurowana we wtorek, 22 września 2015 wydarzeniem przed warszawskim Muzeum Słoików. Kandydat do Sejmu z ramienia Nowoczesnej Ryszarda Petru przedstawił najważniejsze punkty swojego programu. W Sejmie będzie walczył przede wszystkim o nowoczesne społeczeństwo, równe traktowanie obywateli bez względu na ich pochodzenie i nowoczesną edukację, będzie pracował na rzecz uproszczenia systemu podatkowego, likwidacji barier prawnych oraz reformy Sądów Gospodarczych, będzie głosował za uproszczeniem procedur przetargowych i ułatwieniami dla przedsiębiorców, będzie też postulował zmiany w procedurze konsultacji społecznych.
Bogucki ogłosił rozpoczęcie "Akcji Słoik", w ramach której, m.in. za pośrednictwem strony internetowej www.akcjasloik.pl najpierw chce przeprowadzić konsultacje z wyborcami na temat problemów przyjezdnych mieszkańców dużych miast, a następnie upominać się w Sejmie o zniesienie utrudnień, które przed nimi stoją. Wśród nich wymienił trudności z zapisaniem dzieci do żłobków, przedszkoli, z uzyskaniem świadczeń socjalnych, z rejestracją samochodów w miejscu faktycznego zamieszkania, czy też konieczność dopisywania się do listy wyborców przy okazji każdych wyborów i referendum.
Spotkanie zakończyło się happeningiem, w trakcie którego Grzegorz Bogucki przekazał do Muzeum Słoików symboliczne słoje z listą absurdów administracyjnych. "Niech się kiszą w muzeum!" - podsumował.
Grzegorz Bogucki ma 40 lat, pochodzi ze Szczecina, w Warszawie mieszka od 2001roku. Z wykształcenia jest ekonomistą, prowadzi własną firmę. Jest żonaty i ma troje dzieci.